Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


asrama puteri (form6 jer)
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
asrama puteri form6



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Saturday, 28-Oct-2006 04:11
berjalan ke sekolah lama..
Sultan Ismail College (SIC) a.k.a Maktab Sultan Ismail, Kota Bharu..

zarir ajak gi sekolah lama kitorang ,utk buat "dokumentari" dalam fotopage http://raykinzoku.fotopages.com dia..aku pun on jerla sbb dah 10 thn tak jejak kaki kat sana..ni sekolah aku masa amik pmr..
gmbr2 kat sini ngan kat fotopage zarir lebih kurang jer tapi dia punya lebih berilmiah ngan lebih byk nilai2 estetika..

p/s : zarir letak gambar kelas masa form 3 kat f/page dia..cuba teka mana aku..tak byk beza pun..hehe


© Pidgin Technologies Ltd. 2016